Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στη Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης Γλώσσας
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στη Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης Γλώσσας " είναι διαθέσιμο, οι εγγραφές άρχισαν.
Δηλώστε τώρα το ενδιαφέρον σας για να σας ενημερώσουμε για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας.
Ο σκοπός του προγράμματος είναι η προσέγγιση των πιο σύγχρονων αρχών και τεχνικών της επικοινωνιακής μεθόδου διδασκαλίας, από άτομα με διαφορετικές καταβολές, που έχουν διαφορετικές επικοινωνιακές, συναισθηματικές και μαθησιακές ανάγκες, που έχουν ατομικούς ρυθμούς μάθησης, διαφορετικές δεξιότητες ή διαφορετικές πολιτισμικές διαφορές (θρησκεία, έθιμα, συνήθειες, αξίες κτλ).
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ:
Κόστος:190€
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 400 ώρες
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ: ΝΑΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: ΝΑΙ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ: ΝΑΙ
ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ
ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ECVET: 20
ΚΟΣΤΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΔΩΡΕΑΝ
ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: VELLUM GLOBAL EDUCATIONAL SERVICES
Έξτρα παροχή γνωριμίας με τη GLOSSOLAND:
Με την εγγραφή σας παρέχουμε ΔΩΡΕΑΝ το ΤΥΦΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΗΣΗΣ (ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ & ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ) αξίας 120€
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το σεμινάριο απευθύνεται:
- Σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση.
- Σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι: ΑΕΙ Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ: Κοινωνικής Εργασίας, ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, ΙΕΚ: Προσχολικής αγωγής, δραστηριοτήτων δημιουργίας & έκφρασης).
- Σε αδιόριστους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης
- Σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.
- Σε αποσπασμένους εκπαιδευτικούς στο εξωτερικό με στόχο να διδάξουν την ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό.
- Σε Έλληνες εκπαιδευτικούς που διαμένουν μόνιμα στο εξωτερικό και διδάσκουν εκεί την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη ή ξένη.
- Σε αλλοδαπούς εκπαιδευτικούς του εξωτερικού που αποφοίτησαν από ελληνικά πανεπιστήμια ή τμήματα ελληνικών σπουδών του εξωτερικού και διδάσκουν την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη ή ξένη.
- Σε διερμηνείς.
- Σε απόφοιτους Τμημάτων Τουριστικών Επιχειρήσεων των ΑΤΕΙ της Ελλάδας.
- Σε όσους επιθυμούν να επιμορφωθούν σε θεωρητικά και πρακτικά θέματα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας με στόχο τη δυναμική τους ένταξη σε προσφυγικές δομές και «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο».
Μεθοδολογία εκπαίδευσης
Το πρόγραμμα, θα πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως ασύγχρονης τηλεκατάρτισης, η οποία περιλαμβάνει:
- Μελέτη εκπαιδευτικού υλικού που αφορά τη «Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στη Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης Γλώσσας», π.χ. E-books, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), επιπρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (άρθρα δημοσιευμένα σε έγκριτα περιοδικά, ΦΕΚ, νομοθεσίες, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων), βιβλιογραφία-δικτυογραφία.
- Συνεχή διαδικτυακή και επιστημονική ανατροφοδότηση.
Γιατί να το παρακολουθήσω:
- Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με την προκήρυξη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ), Χειμερινού Εξαμήνου 2018β & Εαρινού Εξαμήνου 2019α» με Αρ. Πρωτ.: 5697/336/02-08-2018, σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής, Δραστηριοτήτων, Δημιουργίας και Έκφρασης ή Προσχολικής Αγωγής για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες).
- Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016), σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα Διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας (π.χ. σε Φιλολόγους).
- Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 2 μόρια σύμφωνα με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επιλογή εκπαιδευτών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας με Αρ. Πρωτ. 660/2/3463/30-01-2014, στην ειδικότητα των καθηγητών της Ελληνικής Γλώσσας (ΠΕ:02).
- Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 1 μόριο σύμφωνα με την «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ για την υποβολή προτάσεων προς σύναψη σύμβασης έργου ιδιωτικού δικαίου στο πλαίσιο του Προγράμματος υποδοχής και φιλοξενίας αιτούντων άσυλο και ασυνόδευτων ανηλίκων».
- Το σεμινάριο παρέχει τα απαραίτητα εφόδια σε ανέργους εγγεγραμμένους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν σε δήμους και υπηρεσίες Α’ Υποδοχής, Ασύλου και Προσφυγικών ροών σύμφωνα με τη Δημόσια Πρόσκληση του ΟΑΕΔ Νο 6/2016 με Αρ.Πρωτ.:50988/23.06.2016.
- Το σεμινάριο παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, διερμηνείς κ.ά. που θέλουν να δουλέψουν σε Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο.
- Το σεμινάριο εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).
Επιπλέον, η παρακολούθηση του προγράμματος αναμένεται να ωφελήσει τους συμμετέχοντες, τόσο γνωστικά όσο και επαγγελματικά. Συγκεκριμένα, όλοι όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα αναμένεται:
- Να έχουν αποκτήσει γνώση των σύγχρονων μεθόδων διδακτικής.
- Να πραγματοποιούν διδακτικούς σχεδιασμούς που να εναρμονίζονται με τη φιλοσοφία και τους στόχους της Διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας.
- Να οργανώνουν προγράμματα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών.
- Να χρησιμοποιούν αποτελεσματικές μεθόδους προσέγγισης της διδασκαλίας σε Δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά και σε Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο.
- Να έχουν αποκτήσει αυξημένα επαγγελματικά προσόντα, επικυρωμένα με τη βεβαίωση παρακολούθησης και την πιστοποίηση, Vocational training in Teaching Greek as a second or a Foreign Language.
Ενδεικτικές Θεματικές Ενότητες:
Θεωρητικές – Μεθοδολογικές Αρχές και Διδακτικές Εφαρμογές της Επικοινωνιακής Προσέγγισης της Γλώσσας.
Λειτουργική Χρήση της Γλώσσας: Ενδεικτικές Δραστηριότητες.
Γλωσσολογικές Θεωρίες και Εφαρμογές τους στη Διδακτική της Γλώσσας.
Η Διεπιστημονική Θεώρηση της Γλώσσας στη Σύγχρονη Διδακτική.
Η Παραγωγή Γραπτού Λόγου και η Επαναδιατύπωση Γραπτού Κειμένου.
Ιστορία και Εξέλιξη της Ελληνικής Γλώσσας.
Το Τρίπτυχο Γλώσσα-Κοινωνία-Επικοινωνία.
Μέθοδοι και Εφαρμογές Διδασκαλίας στη Διαπολιτισμική εκπαίδευση.
Το Εκπαιδευτικό Υλικό «Μιλώ και γράφω Ελληνικά».
Εκπαιδευτική και Διαπολιτισμική Επάρκεια και Ετοιμότητα των Εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης.
Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Διαπολιτισμικού Υλικού.
Πρόγραμμα «Παιδεία Ομογενών».
Γλωσσική διδασκαλία και ΤΠΕ.
Διγλωσσία – Κυρίαρχα Μοντέλα Δίγλωσσης Εκπαίδευσης.
Το Παραμύθι στη Διδακτική της Γλώσσας.
Η Ελληνική Γλώσσα ως Πρώτη, Δεύτερη, Ξένη: Προβληματισμοί και Διαπιστώσεις.
Η Αλληλεπίδραση Γλώσσας και Περιβάλλοντος.
Οι Στρατηγικές Εκμάθησης του Δεύτερου Κώδικα Επικοινωνίας και οι Τεχνικές Ανάπτυξής τους.
Η Διδασκαλία του Γλωσσικού Συστήματος: η Γραμματική και το Λεξιλόγιο.
Διαπιστωτικά κριτήρια ελληνομάθειας και το Ζήτημα της Αξιολόγησης.
Διδακτικά Σενάρια στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης Γλώσσας.
Χριστίνα Κωφίδου
Καθηγήτρια Φιλόλογος, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων.
Υποψήφια Διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
Κάτοχος Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη «Γνωστική και Κινητική Ανάπτυξη» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Κάτοχος Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη «Συστηματική Φιλοσοφία» του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Τελειόφοιτη Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στην «Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση) από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Κάτοχος Πτυχίου Κλασικής Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Κάτοχος Πτυχίου του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων, Ερευνήτρια στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και Μέντορας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας (ΕΚΠΑ).
Γνώση Αγγλικών, Γαλλικών, Ιταλικών, Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, Συστήματος γραφής και ανάγνωσης Braille.
Μέλος στο Μητρώο Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης του ΕΟΠΠΕΠ, στο Μητρώο Φιλολόγων για τη γλωσσική επιμέλεια των προγραμμάτων σπουδών, των οδηγών για τον εκπαιδευτικό και άλλου υλικού των υποέργων 1 και 9 της πράξης «Νέο Σχολείο (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο Πρόγραμμα Σπουδών)» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο Μητρώο Εκπαιδευτών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών/ΕΛΚΕ, στο Μητρώο Εκπαιδευτών της Σχολής Δια Βίου Μάθησης του ΤΕΙ Κρήτης, στο Μητρώο του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών, Βιοτεχνών, Εμπόρων Ελλάδας (ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ), στο Μητρώο Εκπαιδευτών – Επιμορφωτών του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδος (ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ), στο Μητρώο των εξωτερικών συνεργατών της Ελληνικής Εταιρίας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκη-σης (ΕΕΤΑΑ) Α.Ε., στο μητρώο επιμορφωτών των προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, βασικός παράγοντας για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη του Αιγαιοπελαγίτικου χώρου», στο Μητρώο Επιστημονικών Συνεργατών του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ (Μ.Ε.Σ.ΙΝ.Ε.), στο Μητρώο Συνεργατών του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ), στο Λογαριασμό για την Απασχόληση και την Επαγγελματική Κατάρτιση του ΟΑΕΔ (ΛΑΕΚ) και στο Μητρώο Συνεργατών του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ).
Επαγγελματική εμπειρία σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, σε Σχολές Γονέων, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης, Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, σε προγράμματα εκπαίδευσης αλλοδαπών, παλιννοστούντων και Ρομά, αλλά και σε διάφορα προγράμματα σε συνεργασία με πανεπιστήμια (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Α.Π.Θ., Ε.Κ.Π.Α., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας).